Neden çağırmıyorsun, beni kendi yanına,
Gireceğim belkide,ben toprağın bağrına,
Bir daha zor görürsün,çağırsan da gelemem,
Belki bu son görüşüm,belki çıkmam yarına.
Yaşamışım ölmüşüm,sevmemiş isen beni,
Bakışların anlamlı, arkasında neler var,
Hani bana demiştin, seni seviyorum yar,
Senden mi etkilendi, sert esmekte rüzgarlar,
Suçumu bilebilsem, özür dileyeceğim,
Sen sevmesen bile, ben seni seveceğim.
Her sabah yeni baştan başlarım ben hayata,
Hayattan kaçış için uyku olur bir sota,
Elbet farklı olurdu, koyabilseydik kota,
Boynumuzda bir iple, zaman bizi çekmekte,
İster git ister gitme, yerde sürüklemekte.
Karanlıktan korkmayın, onun Rabbide Allah,
Karanlıkta da olsa, günah her zaman günah,
Hiç bir mekan Allaha, elbet kapalı değil,
Bilin ki bir günaha, edilmeli bin gün ah.
En güzel söz hakkı gerçek sahibine teslim eden sözdür,
Çünkü söz insana kendisini ifade etsin diye verilen bir ihsandır,
Peygamberlerin bütün sözleri güzeldir,
Ancak bütün sözlerin üstünde en güzel söz vahyi ilahidir,
Sözü ihsan edenin sözüdür.
Ondan daha güzel bir söz yoktur.
Darê darê bın darê ziynê............................Ağaç ağaç ağaç altı Ziynet
Tenı mamı pır sarê ziynê..............................Tek kalmışım çok soğuk Ziynet
Huna te hunı germê ziynê............................Sen sıcak kanlısın Ziynet
Ew çı ar'ı ser dılımın,............................Bu ne ateştir yüreğimin başında
Venda buye delalımın,........................Benim sevgilim kaybolmuş,
Delal jı mın geyyidiye,..........................Sevgilim benden küsmüş,
Bı hevn mayı ew çawımın,....................Uykusuz kalmış gözlerim.
Gideceksen al beni de götür, gideceğin tüm yerlere,
Yerlere gözyaşları düşmeden, bulut doluştu göklere,
Göklere sözüm olmaz ki benim, korkular sindi gözlere,
Gözlere bakacak dermanım yok, gitme yabancı ellere,
Haktan gayrı ne varsa, bitamam hepsi fani.
Ya Allaha tabisin, ya da olmuşsun cani,
Sorumluluğunu bil, geciktirme ifanı,
Aksi halde çekersin en sonunda cefanı.
Ben benliği attım benden,
Haber var gelen gidenden,
Ruh sahibine varacak,
Toprak olacak bu beden.




-
Sema Sefa
-
Atila Yalçınkaya
-
Ömer Yalçın
Tüm Yorumlarsüper bir dörtlük çok beğendim maaşaallah
Yürekten kopan bir fırtına imiş, şiiriniz.
Herdem arar babamızı yollarda gözlerimiz.
selam ve dua ile
Sevda Kenti'nin Öyküsü’nü dinlemek ister misin?
İstersen son şiirime bir göz at… Sevgilerle.