Nice gönlü yaralı boynunu bükmüşler var
Aşık olup ta yüzü gülen varsa söylesin
Sanki yağmur misali gözyaşı dökmüşler var
Sevdanın üstesinden gelen varsa söylesin
Hasret ile yoğruldu hem gündüzüm hem gecem
Aşk ile başını döndüreceğim
Gönlüne düşürmem ne dert nede gam
Her türlü sızını dindireceğim
İşte sana öyle aşık bu adam
Deli gibi aşık varya bu adam
Bir kere gönlüme düştü bu sevdan
Her bir yanı karış karış taradım
Ciğerimi deldi deşti bu sevdan
Var ya yana yana seni aradım
Ne olur sabahın yeliyle çık gel
Mutluluğum kalsa yarım
Kolay kolay pes demem ben
Ben bunu da atlatırım
Üzülme sen üzülme sen
Bakışınla aşka davet
Ediyorsan benden evet
Yanıldıysam eğer şayet
Üzülürüm üzülürüm
Ben değilsem aklındaki
Ne olur hasrete takma bu kadar
Boynunu bükünce üzülüyorum
Ağlayıp canımı yakma bu kadar
Gözyaşı dökünce üzülüyorum
Ne elimde koydun ne avucumda
Sana harcayacak nakdim yok benim
Zerre minnetim yok kuruş borcumda
Sana ayıracak vaktim yok benim
Hayatım yoluna girdi sonunda
Bilesin ki artık gözüm üstünde,
Seni kabak gibi oydum bu sefer,
Dağın haberi yok dağa küstünde,
Taşı gediğine koydum bu sefer.
Kendimi peşine izine vurdum,
Hasretlik çıkmazı sokağındayım
Kalbimi kimseyle avutamadım
İnan ki sensiz zor yaşamaktayım
Yıllar geçti hala unutamadım
Sevda yüreğimde izler bıraktı
Anılar peşimde hep adım adım
Alevi söndü de közler bıraktı
Unutmak istedim unutamadım
Kendimi kandırıp bitti desem de




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...