Artık güvenecek kimse kalmadı,
Sensiz yolumuzu kestiler baba.
Ne boş doldu nede dolu almadı,
Sanki kolumuzu kestiler baba.
Özlemin büyüyor bu bağrımızda,
KEYFİM YERİNDE
Huzurluyum mutluyum
Kendimden umutluyum
Birine aşk doluyum
Artık keyfim yerinde
Olacağı oldurmuyor.
Pİşkin pişkin gülüyorsun.
Burnundan kıl aldırmıyor,
Kibir’inden ölüyorsun.
Zirvesine çıkıp dağın,
Alnındaki yazı değil sıradan
Silebilen var mı kim silebilir
Bu günde can verdi cana yaradan
Yarına çıkar mı kim bilebilir
Dünyayı gözünde büyütme sakın
KİM DEMİŞ
Herkes gönül gönüle
Dön de etrafına bak
Bülbül âşıkken güle
Kim demiş sevmek yasak
Ben toprağım toprak kokar üzerim
Ellerim hep nasır benim kardeşim
Ne dostu kırarım nede üzerim
Yattığım yer hasır benim kardeşim
Sevgi eken umut biçer her sene
KARMA KARIŞIK
Ben bende ki beni çoktan yitirdim
Artık hiç kimseye olamam aşık
Ömür sermayemi zaten bitirdim
Bugünlerde kafam karma karışık
Hani candan öte gördüğüm var ya
Benden uzak olsun Allaha yakın
Hani o çok kıymet verdiğim var ya
Bir daha canımı yakmasın sakın
Söyleyin karşıma çıkmasın sakın
Sabah sekiz akşam dokuz ya da on,
Asker edasıyla kasa başında,
Oh çeker mesai bittiğinde son,
Onlarca dert çile tasa başında,
Memur olamamış masa başında.
Yok ki mülküm yok ki malım
Yattığım bir kuru sedir
Saklı değil ayan halım
Yar canıma kastın nedir
Olmayana var mı dedim




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...