BIRAKMADILAR
Yüreğime derin yaralar açtı
Vuracaktım onu bırakmadılar
Beni orta yerde bırakıp kaçtı
Vuracaktım onu bırakmadılar
Canımdan daha çok sevmiştim seni
Uzanıp tutacak dal bırakmadın
Hasret çıkmazına getirdin beni
Sana varılacak yol bırakmadın
Günlerce peşinde gezdim dolaştım
Gözlerim gülmeyi unuttu çoktan
Yaşanacak heves bırakmadın ki
Bütün dertlerini çektim hiç yoktan
Alacak bir nefes bırakmadın ki
En güzel yıllarım tükendi bitti
BİR AKŞAMÜSTÜ
Hayli zaman oldu ayrı düşeli
Günlerdir gözlerim gülmeye küstü
Gönlüm senden yana çok endişeli
Uzanıp tutacak dal bulamadım
Herkesten daha çok sevmiştim seni
Sana varılacak yol bulamadım
Hasret çıkmazında bıraktın beni
Silmiş izlerini rüzgârın eli
BİR ALLAH ALIR
Bilmem ki benimle işin ne senin
Zannetme yaptığın yanına kalır
Kemiğin ne senin dişin ne senin
Yine yaptın bana yapacağını
Bundan böyle karnım boş laflara tok
Bilsem ki kıyamet kopacağını
Boynunu bükmenin bir anlamı yok
Hazan yapraklarını rüzgarlar savururken
Bu bitmeyen ayrılık yüreğime işkence
Zordu ama dayandım hasretin kavururken
Tahammülüm kalmadı dönüver bir an önce
Dilimde tüy bitse de usanmam gel demekten
BİR ARAYA GELEMEDİK
Şu hasretin ayağını
Nedense bir çelemedik
Ben gurbette sen sılada
Bir araya gelemedik
Aşkınla tutuşup kavruluyorum,
Ömrümden geriye kalanları al,
Bir kuru yaprağım savruluyorum,
Gitme yalvarırım biraz daha kal.




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...