Kopardım onunla gönül bağımı
Ne olur üstüme varmayın yeter
Gitsin benden uzak yerde yaşasın
Neler oldu diye sormayın yeter
Yetmez mi?
Bitirdim gurbeti düştüm yollara
Gelipte kalbine kurulacağım
Sen inanma kötü çıkan fallara
Sana sıkı sıkı sarılacağım
Sevda fırtınası gönlümde esti,
Hasret yağmurunda sırılsıklamım,
O yar merhabayı selamı kesti,
Hasret yağmurunda sırılsıklamım.
Şimşekler çakıyor sanki gözünde,
Sevdalar girdi özüme
Yakmadılar senin gibi
Hiç birisi bu yüzüme
Bakmadılar senin gibi
Uyu kalkma dizlerimden
Bakma sen karalar bağladığıma
Bir ömür boyunca yağmayacak kar
Bakma sen durmadan ağladığıma
Benim umut dolu yarınlarım var
Nasıl her gecenin sabahı varsa
UNUTACAĞIM
Ben seni geride dünde bıraktım
Bu günden tezi yok kopacak bağım
Yırttım resimleri her şeyi yaktım
Yemin ettim seni unutacağım
Bütün benliğinle aman de hele
Hangi kalbe umut huzur dolmamış
Tam bir teslimiyet bütün mesele
Kim tövbe etmiş de kabul olmamış
Ellerini açıp yüce semaya
Türk’e esareti yaşatamazlar
Yurduna fedadır bu yüzden canı
Üç beş hain ile kuşatamazlar
İşte böyle bir şey Türkün destanı
Tüfekle tankların önünde durduk
TUTUNAMADIM
Yüreğimde yangın yüreğimde kor
İstemem dilinden düşmesin adım
Hasretle yaşamak öylesine zor
Sensiz bu dünya ya tutunamadım
Yüreğimde yangın yüreğimde kor
İstemem dilinden düşmesin adım
Hasretle yaşamak öylesine zor
Sensiz bu dünya ya tutunamadım
Her gece üstüme yağdı sensizlik




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...