Bir kelebeğin ömrü
Kadar bile sürmedi
Üç beş gün kadar kısa
Olmamalıydı bu aşk
Öyle çok üstüme geliyorsun ki
Fırtına öncesi bende ki durum
Ben nasıl deliyim bilmiyorsun ki
Vallahi kendimi zor tutuyorum
Dünyayı başına yıkmamak için
KENDİMİ ZOR TUTUYORUM
Gönlüm düştü derde gama
Hep içime atıyorum
Neler neler duydum ama
Ben beni zor tutuyorum
Havalı havalı yürüyorsun da
Bak beni çok iyi tanıyorsun sen
Anladım belanı arıyorsun da
Kendini bir şey mi sanıyorsun sen
Benden sana hayır yok
Yüreğini harlama
Hoş geldin yok buyur yok
Kendini hiç zorlama
Gönlümde kırıldı fay
Kalmadı bir eser yüzünde nurdan
Tutmuş mezarıma gelme diyorsun
Hiç gözümde yoksun hadi be ordan
Söyle sen kendini ne sanıyorsun
Bende kırmadığın dal mı bıraktın
KENDİNİ NE SANIYORSUN
Derde sokmam bu başımı
Beni iyi tanıyorsun
Bulunmaz hint kumaşımı
Tekrarlayıp durduğunuz
Yalanlara inandınız
Karavana vurduğunuz
Kendinizi ne sandınız
KİMDEN YANASIN
Bizi bu hallere koyan vefasız
İstiyorsun ki hep böyle anasın
Kanımızı içip doyan vefasız
Söylesene gönlüm kimden yanasın
KİME AİTSİN...
Sen beni gönlünden attın öylemi
Bana değil isen kime aitsin
Sen beni maziye kattın öylemi
Anlamadım ki sen kime aitsin




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...