Hadi artık bırak içme demezdin
Nasıl yandığımı görebilseydin
Yeter başka şişe açma demezdin
Ah şu içimdeki derdi bilseydin
Sonunda kırıldı sabrımın taşı
Kendini çok özel sanmayı bırak
Bak çoktan bulundu o hint kumaşı
Kendini çok güzel sanmayı bırak
Gözlerin mavi mi yoksa elamı
Yeter bunca dert ve çile
Biraz umut taşıyalım
Atmayın bizi müşküle
Bırakında yaşayalım
Bak kalkacak son otobüs
Ayrılık bana hediye
Gidiyorsun gözün aydın
Elbet bir gün diye diye
Haymana da bağıma
Üç katlı konağıma
Boş kalan yatağıma
Bir güzel arıyorum
Kara olsun gözleri
AŞIK OLDUM
Hep uzaktan göz ediyor
Hem cilve hem naz ediyor
Bu yüreğim cız ediyor
Bir güzele aşık oldum
Yine uzaklara daldı gözlerin
Nedir yüzündeki bu garip efkar
Sanki ayrılıktan yana sözlerin
Yoksa aramızda birisimi var
Seni özlemekle geçse de ömrüm
Ne sitem ederim nede intizar
Hasret şarabından içse de gönlüm
Seni buralarda seven biri var
Varsın erimesin gönlündeki kar
BİR KENARA YAZ
Attığın her kurşun kalbimden vursa
İnan ki çok sürmez aldığın bu haz
Gün gelir ödeşmek nasip olursa
Bu koca dünyayı yıkasım gelir
Sensizlik acısı değince cana
Çekip de silahı sıkasım gelir
Bir kurşun kendime bir kurşun bana




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...