Bakma sen karalar bağladığıma
Bir ömür boyunca yağmayacak kar
Bakma sen durmadan ağladığıma
Benim umut dolu yarınlarım var
Nasıl her gecenin sabahı varsa
UNUTACAĞIM
Ben seni geride dünde bıraktım
Bu günden tezi yok kopacak bağım
Yırttım resimleri her şeyi yaktım
Yemin ettim seni unutacağım
Geçmeyen bir hüzün şimdi yüzümde
Hislerim bulutlu kaşlarım çatık
Her biri tükendi bitti gözümde
Uzaktan uzağa merhaba artık
Bir saran olmadı yaralarımı
Zaten delik deşik olmuş yüreğim
Yalvarırım daha fazla delmeyin
Acılarla dertle dolmuş yüreğim
Üzerime üzerime gelmeyin
Taşıyamaz oldum artık canımı
Öyle bağlanmıştım öyle yanmıştım
Gider sanıyordum hep dolu dizgin
Yar senin yoluna can adamıştım
Bu aşk bitti diye sözlerim üzgün
Neden böyle esip duruyorsun ki
Rüzgâr da savrulan yaprakmıyım ben
Neden hep sırtımdan vuruyorsun ki
Üstüne bastığın toprakmıyım ben
Yüzüne her zaman sevgiyle baktım
TOPRAK NEYLESİN
Sen gibi zalimin değmesin eli
Aksini görenler çıkıp söylesin
Bana kalsa seni taşa gömmeli
Senin gibisini toprak neylesin
TOPUĞUNA SIKMAZMIYIM
Bana yanlış yapta gör bak
Yollarına çıkmazmıyım
Bir hesabım var muhakkak
Topuğuna sıkmazmıyım
Al götür gönlünü başkasına ver
Bana her acıyı tattırıyorsun
İstemem bu aşkı aşk buysa eğer
Bana her acıyı tattırıyorsun
Tepemin tasını attırıyorsun
Acıları doldurdunuz
Üzerime kepçe kepçe
Sararttınız soldurdunuz
Umutlarım ters kelepçe
Acımadan vurdunuz hep




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...