Hasretini uyuttum geceleri koynumda,
Çektiğim sancıları göreceğin yok senin,
Seni kaybettim diye üzüntüm de kaygım da,
Gittiğin o yerlerden döneceğin yok senin.
Varlığındı gönlümün saadeti mürvetim,
Son sözün hoşça kal elvedamıdır
Yeniden sevmeyi denemezmisin
Yokluğun gönlümün bir idamıdır
Gittiğin yerlerden dönemezmisin
Ayrılık gönlüme ateşten bir kor
Ağlayan yüzümü güldürdün ya sen
Sensizliği bir an dener miyim hiç
İçimde dertleri öldürdün ya sen
Ben sana sırtımı döner miyim hiç
Cehenneme döner yokluğun canda
Sabrettim gün gelip dönersin diye
Sabrettim dönüp te seversin diye
Ümitle yaşattım duygularımı
Gelip te halimi görürsün diye
Gözümden sakındığım
El mi koydun araya
Yoluna bakındığım
Dönmedin Ankara’ya
Ben bendimden taşarım
DÖNMEK BİLMİYOR
Bu aşkın suçunu üstüme yıktı
Gönlümün yangını sönmek bilmiyor
Bir gece yarısı koynumdan çıktı
Vefasız gitti de dönmek bilmiyor
Hem gönlümden hem özümden
Düştün artık sen gözümden
Kırdım senin kalemini
Beni iyi tanırsın sen
Ölsem de dönmem sözümden
DÖRT DUVAR ARASINDA
Kan çekildi kanımdan
Her görüş sırasında
Canım çıktı canımdan
Dört duvar arasında
Hep umut içindeyim hasretle yaşasam da
Hafızama işledim o eşsiz gülüşünü
Resminle konuşurken oturduğum masamda
Dört gözle bekliyorum yar senin gelişini
DOST DEDİKLERİM
Başıma taç deyip buyur ettiğim
Kalbimi kırdılar dost dediklerim
Dertlerini görüp koşup yettiğim
Ömrümü yordular dost dediklerim




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...