Bunun bir bedeli olacak elbet
Çok zaman alırmı zannetmiyorum
Seninde düşlerin solacak elbet
Çok zaman alırmı zannetmiyorum
Yanına kalırmı zannetmiyorum
Gülmez oldu şans bu ara
Yine yenilgiyi tattım
Hep yek geldi hep dubara
Ben imkânsıza zar attım
Yandım ama ses etmedim
ZAR TUTUYORSUN
Aşk ile kapımı çaldırmadın hiç
Beni es geçiyor unutuyorsun
Yalvardım yakardım aldırmadın hiç
Hayat bana karşı zar tutuyorsun
Ne hale düşürdün çekip giderek
Zavallı gözlerim hep ağlamaklı
Beni kıskananlar şimdi gülerek
Zavallı diyorlar bana zavallı
Beni böyle yarım bırakıp gittin
Gülen gözlerimi nehir ettin sen
Çaresiz dertleri üstüme ittin
Bu aşkı gönlüme zehir ettin sen
Sen böyle hayırsız değildin oysa
Şairleri buluşturan,
Ömrünüze sağlık dolsun.
Sevgi seli oluşturan,
Zehra Abla geçmiş olsun.
Kendinize iyi bakın,
YOK SAYAMAZSIN
Unutma yeminin var
Sözünden cayamazsın
Ölürüm azar azar
Beni yok sayamazsın
Bu hangi vicdana sığar
Darlamayın artık beni
Sabırda bir yere kadar
Zorlamayın artık beni
Taş üstünde taş bırakmam
Düşmüşüm ki sorma öyle bir derde
Bunda da bir hayır vardır be edem
İçin yanıyorken kor ateşlerde
Nasip deyip susmak zordur be edem
Daha düne kadar hayat doluydum
Ben gönlüme bir tek seni almışım
Aşkın tende hiç sönmeyen kor gülüm
Senin için her belaya dalmışım
Mahpus değil bu sensizlik zor gülüm
Ellerime kelepçeler vurdular




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...