ÇOK ZOR YAŞIYORUM
Sen bırakıp gidince ben
İsyan doldum taşıyorum
Hasret akın edince ben
Çok zor günler yaşıyorum
Sen gideli kafam bir hoş
Her adımda düşüyorum
Sensiz halim bir başı boş
Geceleri üşüyorum
İhanetler gördüm
Üzülmedim anne
Sorgulara girdim
Çözülmedim anne
Beni kimler yordu
Keder bize vız gelir
Dizdim ucu ucuna
Yarın nolur kim bilir
Hayatımız curcuma
Davul bizim saz bizim
DAHA NASILSIN
Kalbim gelişini kutluyor sanki
Seni haykırmaktan sesim kısılsın
Bilsen nasıl mutlu oldum inan ki
Söyle aşkım daha daha nasılsın
Gel diyorum dağlar karlı diyorsun
Kızak mı tutayım oh daha neler
Bu yol çetin ve de zorlu diyorsun
Canımı sıkıyor bu bahaneler
Uydurup da duruyorsun
Türlü türlü bahaneler
Kalbimi çok yoruyorsun
Oldu canım daha neler
Sana köle olacağım
Her şey bitti sanıyorsun
Çok kayıplar vereceksin
İnan bunlar bir şey değil
Daha neler göreceksin
Ne acılar göreceksin
Senden çekmediğim hüzün mü kaldı
Eceli getirdin daha ne olsun
Aldığım nefeste gözün mü kaldı
Ömrümü bitirdin daha ne olsun
Belki de sayılı kalan günlerim
Ne gamsız çıktın sen ne gözü doymaz
Dertlerin derdim ya daha ne olsun
Ey vicdanı sağır kulağı duymaz
Ömrümü verdim ya daha ne olsun
Aşkınla yanarken ben cayır cayır




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...