Gönlüne bu sevda yeterdi hani,
Sana bu sözünü hatırlatırım.
Bensizlik ölümden beterdi hani,
Sana bu sözünü hatırlatırım.
Her sabah koynumda uyanacaktın,
Usandım diyorsun caydım diyorsun
Ne diye ömrüme ömrünü kattın
Gözlerim açıldı aydım diyorsun
Pes mi ediyorsun havlumu attın
Hani sevdiğine aşkla doluydun
Başındaki fırtına biraz olsun diner mi?
Bıraktığın resminle her akşam baş başayım,
Kalbin beni sevmeyi, bir kez daha dener mi?
Benden nasıl vazgeçtin hay aklına şaşayım,
İzlerini silmedim üzerinden masanın,
Her cümlenden bir tanesi
Anladım ki yalan senin
Boş kalsın gönül hanesi
Hay aşkına ulan senin
Herkes önünde eğilsin
HAYAT
Tatlısıyla acısıyla
Bak ortada her şey dostum
Gönlümüzde sancısıyla
Hayat böyle bir şey dostum
Umudum tükendi dünyadan yana
Gözümde pul gibi kaldı bu hayat
Sakın ha isyankar demeyin bana
Her şeyi elimden aldı bu hayat
Bir vefasız sevdim düşürdü gama
Bu hale düşecek adammıydım ben
Doğduğuma pişman değilim ama
Hayata küsecek adammıydım ben
Her gün yerden yere vurdu
Türlü türlü tuzak kurdu
Yaprak gibi hep savurdu
Hayat beni hayat beni
Çekmediğim dert kalmadı
Hayat yıkıl git karşımdan
Feryat sız bir gün olmadı
Hayat çekil git başımdan
HAYAT DEVAM EDİYOR
Bu ne keder yüzünde
Herkes bedel ödüyor
Sevinçte var hüzünde
Hayat devam ediyor




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...