Akçakışla adını akdağımaden den almış
Nice yiğitler diyar diyar gurbete salmış
Köy boşalmış bir kaç yaşlı insan kalmış
Kör topal sağırlar misali vay köyüm vay
Ne çiğdemi biter ne de edası,
Gökyüzünde yankılanır nidası.
İstemem" derken bile gözü güler,
Zordur İzmir kızının sevdası.
Gidiyorsun demek, yollar dar gelir,
Bize kalan boşluk, inan zor gelir.
Bir veda sözüne, sığdı bu ömür,
Her doğan şu güneş, artık kor gelir.
Yumdu gözlerini giyindi geceyi
Kızıl kıyamet topu öfkesi
Çevirdi yönünü baktı öteye
Kara bulut gördüm gözlerinde
Sandım kabuk bağlar yaralarım
Ilık ılık akmaz göz yaşlarım
Tutamadım yeminimi sözümü
Öpseydim eğer ki ela gözünü
Her akşam gün batımı
Çekip alıyor düşlerimi
Sevdasına vurulduğum
Köyceğiz şimdi solgun
Yağmuru yeşil iklim de
Sana kavuşmanın bir vakti vardır
Ayrılık dediğin, yüreğe kordur
Özlemle beklemek inan ki zordur
Yolları vuslata açar mı dağlar.
Hadi al kadehi geç karşıma
Hesabını tutmadan söyleşelim
Bir zamanlar kendimi bulunmaz
Hint kumaşı sanardım
Genç delikanlı burnu havlı
Bir kapıdan girdik, birinden geçtik,
Gölgesi hayale bürünen dünya.
Kadehinden acı bir şerbet içtik,
Gözlere bir perde sürünen dünya.
Yine vurdu felek, kırdı dalımı,
Kime inandıysam, hep boşa çıktı.
Elimden her çeşit aldı malımı,
Sahte yüzler, dostlar hep kalleş çıktı.




-
Nur Tuna
-
Gülay Aruç
-
Işık German Ersoy
Tüm YorumlarYüreğiniz sevdiklerinizin sevgisiyle coşsun...sevgili şiir dostu...kaleminiz gamdan eğilmesin...selam ve saygıyla
Sizin de ilhamınız bol olsun Sevgili Şiir Dostum.
Saygı ve Selamlarımla.
Gülay Aruç.
* Duygu doluydu *
Sonsuz kutluyorum