sevgide yoksa payın
zorlayıp durma dostum
doğarsa parlar ayın
horlayıp yorma dostum
keyfiyle yerindendir
Hüzzam bir türkü
Gecenin ahengine denk düşen
Cız ediyor sol yanımız
Sızılıyor ciğerimiz
Çalsın bir hüzam türkü
buluttan aldırış etme
ucunda aksaydı gün
geçmişe daldırış itme
ucunda baksaydı gün
kardelende bire açmış
seherle doğan güneş
ısıldım yele değdim
gözleri boğan ateş
asıldım sele değdim
dağlara güle değdim
özleri sayıp
gözledim bir bir
pardılar parpılanmış
özlere bir bir
ocak başında ebem
hambat ova geniş düz
sığamadık daraldık
yarısı bal yarısı tuz
yığamadık derildik
yolları çok yolsuzuk
Kaç kere ağladım
Hep dudak büktün
Nedendir gülmezken
Güldün
Kaç kere ağırladım
batıya bakar
oturduğum oda
babadağında
ay görünür
gün batımında
yelağzında gülüyordum
nerelere götürmemiş ki
yok efendim neler neler
ağzım kulaklarımdaymış
gördün müydün gözünle




-
Gül Gedik
-
Hilmi Serdengeçti
Tüm Yorumlaryuregınıze saglık çok guzel bi şiir aşkın yoklugunu anlatıyor maviliklerde esen kalın.tebrikler...
Haftanın şairi seçilen Ozan EFE' yi kutluyorum.
NİCE BAŞARILARA
Türk Şairler Birliği grubu