yüzü bana kalınca
kırışıklarımdan tut
çocukluğundu unut
geçmişine dalınca
dereden inerdi seli
tepetaklak götürmemi
gün cama hemen değmiş
yusufçuk seslenirken
dağ tepe ışık yağmış
seherle beslenirken
uykudan göz açınca
elli ellibeş yaşı
perişan üstü başı
yağmurla çıka geldi
oturdu ayrı
masa köşe
zorlamış inadını
kar olmuş durmaktadır
sıralamış adını
kur olmuş sormaktadır
sunsada muradını
kaç yıldız kaydı
denizleri kabartıp
kaç ay tutuldu
çoban yıldızım
ışık topuna döndü
beni yok sayın
varsayın şehir dışındayım
hasta yatıyorum
beni bana bırakın
derdimle kalayım
gölgesinde sevişir
birbirlerinde taşıp
sözlerine ilişir
sevgilerinde aşıp
**incitmeden kimseyi
**yüreklerden konseyi
yum arsızına kabul
vurusu yok susuşun
umarsızına makbul
kurusu yok tutuşun
çıdamından yakarış
ıssız sokak kıyısından
kıyılara atacağım kendimi
bir taşa oturup
suyuna salacağım ayaklarımı
çıtır simit ısırıp acıtmadan




-
Gül Gedik
-
Hilmi Serdengeçti
Tüm Yorumlaryuregınıze saglık çok guzel bi şiir aşkın yoklugunu anlatıyor maviliklerde esen kalın.tebrikler...
Haftanın şairi seçilen Ozan EFE' yi kutluyorum.
NİCE BAŞARILARA
Türk Şairler Birliği grubu