taşır yükünü
yüksünmeden
gidebildiği yere
kente başkente
büyüksünmeden
paylaşır
yaşamım sessiz bugün
kimseye bir şey dediğim yok
kimseninde bana dediği
uzatınca ötede
görüyoru böcüğü
gözetince sote de
eriyoru cücüğü
kopartmoru burundan
telefona ayarlanmış
gözyaşı borsanız
gelince
sevinç tavan yapıyor
gelmeyince
hüzün inişe geçiyor
televizyon sarmadı
musa dede* usta var
elim başka zap/madı
belkıs abla**seste var
anadoludan sesler
bu yurt
bu güzel yurt
kayıp gidiyor mu
avucumuzdan
buharlaşıp uçuyor mu
sihirli bir halı
dayanırız
çürüğe sağlama
boyanırız
ise yağa süte sabun köpüğüne
doyunuruz




-
Gül Gedik
-
Hilmi Serdengeçti
Tüm Yorumlaryuregınıze saglık çok guzel bi şiir aşkın yoklugunu anlatıyor maviliklerde esen kalın.tebrikler...
Haftanın şairi seçilen Ozan EFE' yi kutluyorum.
NİCE BAŞARILARA
Türk Şairler Birliği grubu