şiire giden yolda
sırçalı dizeler var
gölgesindeki dulda
fırçalı gözeler dar
yarım yamalak yanı
sevmek acıysa
tadı damakta olan
sevdası mıdır
düşünde görür
belli belirsiz bulut
o el senindi
nereye saklamıştın
bu el benimdi
neden yasaklamıştın
boyun uzamış
seviyorsan coşarsın
sümbüle neylersiniz
süremlerde koşarsın
güle can peylersiniz
sevgisi doğan güneş
sahi seni ne zaman sevdim
yan yana geldik mi
el ele miydik biz
şimdi nerdeyiz
sen orda
ben burada
sinesinde açan gül
elinde ipek mendil
hanesine saçan kül
gecesinde is kandil
çoğun sevmiş ne az
yağmurlar yağdı
sabaha dek sokağa
elime değdi
elin koydu şakağa
havuz suyunda
acısına banılmış
çığlığında mı şiir
can ısına anılmış
sığlığında mı şiar
soluk dolusu
boşa salmadan sözünü
sevdalar dokulu dilinde tüter
ah çekenler ağlar söyleyeni de
güllerde kokunca bülbülü öter
menekşeli bağlar inleyeni de
umarsızlığından vuslatı bekle
gözün açıp kapasa
değecek yaşamaya
yönelme kire pasa
değecek yaşamaya
güneşin öper sevin




-
Gül Gedik
-
Hilmi Serdengeçti
Tüm Yorumlaryuregınıze saglık çok guzel bi şiir aşkın yoklugunu anlatıyor maviliklerde esen kalın.tebrikler...
Haftanın şairi seçilen Ozan EFE' yi kutluyorum.
NİCE BAŞARILARA
Türk Şairler Birliği grubu