anda boşa dem vurup
geleceğe depreşti
zamanı boşa kurup
geleceğe direşti
düşte yokluk sancısı
gelişin gidişinden güzeldi
umutsuz anımda çıkıp geldin
umarım oldun yeter bana
ellerim buz gibiydi
yüreğim ritimsiz
geleydin
uzamayacaktı yalnızlığım
uyanmaktan korkmayacaktım
ayrılık zor olmazdı belki
geleydin
gelgeç aklımda tuttu
saymadığım sayıdan
geç yolumda unuttu
baymadığım ayıdan
istersen yakama kon
gelen bahar gizemi
morun oyalanınca
çalan fırça bize mi
zorun boyalanınca
oynar gülücüğüne
umarsız mı kaldınız
ansızca gelecek mi
elinize mi aldınız
cansızca gelecek mi
burnundan soluyunca
gökyüzüne bakmadım
doyuncaya özlerimi
saman yolunda hasır
demir kazığa doğru
sormadım adını
sen
olsan
yanımda
konuşurduk
doyuncaya dek
yağmurda dinmedi
düşür gölgeni
ayaklarını çekip
gölgene sarıl
gözlerinle de döküp
üşür havadar
kanadın çırpar
cıvıldaşan serçeler
neden susar ki
boynu büküksün gülüm
kır kokusunda




-
Gül Gedik
-
Hilmi Serdengeçti
Tüm Yorumlaryuregınıze saglık çok guzel bi şiir aşkın yoklugunu anlatıyor maviliklerde esen kalın.tebrikler...
Haftanın şairi seçilen Ozan EFE' yi kutluyorum.
NİCE BAŞARILARA
Türk Şairler Birliği grubu