yıldızlar gökte pırıltılaşır billur
dudağından dökülür inci bulur
düşlerim tanıyla doluncaya
tek başınadır yalnızlığım
saat başı suskunluğum
gözlerimde yaş
sözlerimde pırıltı
yalnızlığımla
çoğalıyorsa hüznüm
düş kırıklığı
kuşatma altında filistin halkı
her atışlarında bomba kusuyor
dinmeyecek acı yavaşlar belki
mal satışlarında herkes susuyor
var mısın ey insan boykot etmeye
kışkırtın ay ışığında
döküldüğün geceyi
ne kaldı elinde
giden yolunda şimdi
izin ver
aldanmadan
gecenin geçindeyim
kaynayan demlik çayı
demde kan içindeyim
geçti ramazan ayı
ayna sildi ayları
sevgide tutsağın geniş hücrede
sevgi denizinden kulaç attığım
yanı başındayım köyü ücrada
sevgi benizinden ulaç attığım
yarama sürdüğün onadı emi
seni gördükçe
hoş oluyorum
mecnunun olmuşum
seni gördükçe
sarhoş olmuş gönlüm
arabanın tekerinden
çomağı sokan değilim
çocuğumun şekerinden
kaymağı takan değilim
gıdıkladık yalan demem
belki beklersin
gözünü yoldan çekip
olmadık zaman
tutarsın ellerinden
sıcacık dostluk




-
Gül Gedik
-
Hilmi Serdengeçti
Tüm Yorumlaryuregınıze saglık çok guzel bi şiir aşkın yoklugunu anlatıyor maviliklerde esen kalın.tebrikler...
Haftanın şairi seçilen Ozan EFE' yi kutluyorum.
NİCE BAŞARILARA
Türk Şairler Birliği grubu