unutup giderseniz
özü özlem diyordu
bana ne isterseniz
düşü gerçeğe yordu
sevince gülüp geçer
çiziktirse ad üstüne
anılacak zamanıdır
doldurasıya destine
sanılacak zamanıdır
yalansa söz verişine
kırığında düş
namlu ucundan düşer
kavgalı sevi
iğdiş edilmiş onca
öfkeyi besle
gecenin geçindeyim
kaynayan demlik çayı
demde kan içindeyim
geçti ramazan ayı
ayna sildi ayları
kışkırtın ay ışığında
döküldüğün geceyi
ne kaldı elinde
giden yolunda şimdi
izin ver
aldanmadan
dolunca yaşa
boşalacaktı elbet
bulunca taşa
kaklık olacak gurbet
yaz gelinceye
garibanın maaşından
aldığın gibi ondan al
gözü koyduğu aşından
çaldığın gibi ondan çal
içkili yere düşmanmış
gecenin zorluğunda
sevdan ile ışırdım
gözünün korluğunda
özleminle taşırdım
şafak arayan gece
gözlerimde yaş
sözlerimde pırıltı
yalnızlığımla
çoğalıyorsa hüznüm
düş kırıklığı
kuşatma altında filistin halkı
her atışlarında bomba kusuyor
dinmeyecek acı yavaşlar belki
mal satışlarında herkes susuyor
var mısın ey insan boykot etmeye




-
Gül Gedik
-
Hilmi Serdengeçti
Tüm Yorumlaryuregınıze saglık çok guzel bi şiir aşkın yoklugunu anlatıyor maviliklerde esen kalın.tebrikler...
Haftanın şairi seçilen Ozan EFE' yi kutluyorum.
NİCE BAŞARILARA
Türk Şairler Birliği grubu