şiirler yazdım sana
imge keskin mi keskin
diken sızısı bana
baldan kaymak mı kaymak
gün doğadan ölünce
bülbül olsam
güldalında şakıyan
sümbül olsam
çalı dibinde koku saçan
hüzün olsam
gel dedim sitenin
sevgilisi kır kediye
sürtündü kucağımda
sevgisini sundu
dalını eğmiş ekşi yükünde
sevinin gülündeyim
bezedim gölgesini
düşveren dalındayım
özedim belgesini
sevinin gölündeyim
yıllar öncesi ardına
düşüverdikte n’ oldu
toprağı işle derdine
üşüverdikte n’ oldu
n ‘olduğunu bilemedik
sarıldım acılarla
sızılar yüreğim
olma başkacılarla
sızılar yüreğim
gidenlere eyvallah
soğuğuna yeğnidir ekmeği muska gibi
ağız tadında yedi geride kalana bak
ıslandı yüklü bulut aldırma soluğuna
tabak dolusu aşın ağız tadına yavan
sensizliğim giz değil sağır sultana ilet
ağustosun beşiydi
yıl iki bin dokuz
hı dedim çayım geldi
yeğen mustafa şip şak
çay terimi aldı
çanına ot tıkamalı
bu yüreğin
sevi dili verimsiz kısır
canım dediğinden
anla bir geçiyor




-
Gül Gedik
-
Hilmi Serdengeçti
Tüm Yorumlaryuregınıze saglık çok guzel bi şiir aşkın yoklugunu anlatıyor maviliklerde esen kalın.tebrikler...
Haftanın şairi seçilen Ozan EFE' yi kutluyorum.
NİCE BAŞARILARA
Türk Şairler Birliği grubu