Düşünemem nedir yalnızlık
Alıverir diye korkarım
Aşk, bir bakış kadardır
Çatıverir diye korkarım
Geçer, bir ilmik gibi boğazıma
Ayak sesleri duyuyorum içten içe,
Gelip beni alacaklar bir gün!
Tıkır tıkır, tahtalar üzerinde
Başını vur, gözünde yaşla döğün!
Dağıt esvabım kalmasın dolabımda
Sahibi sanıyordum kendimi bir düşün
Baktım ki ne rüyalar, ne de gece benim
Uçurtmanın peşinde geçti çocukluğum
Savruldu yıllarım, rüzgarın ipinde benim
Bir ümidin rüyası bu…
Çocuklar bilmez!
Yurtsuz kalmış, ayakkabısız!
Gözleri;
Çakmak çakmak soğuklarda
Büyüme sakın! Öyle kal!
Aynı boyda çocuğum.
Kollarımda uyuya kal!
Kollarımda çoçuğum.
Bir dünya varki
bir damla yaş gösterme kimseye
gözlerin değil kalbin ağlasın!
derdini, dertsizlere söyleme
dilden değil, halden anlasın
bazen konuşmaz susar insan
vuslat dediğin, aşık'a...
avareyi neylesin!
gönlü zengin bir yana
viraneyi neylesin
................................
Bir kez doğar insan
Ve bir kez ölür!
Beden, ruh ikileminde
Geçer zaman
Değerini bil her ânın
Bu şiir sana yazılmıştır
Alın yazım gibi özelsin!
Öyle edebi, öyle duygulu
Lirik lirik bakar, küsersin
Bir kalem, bir de kağıt olsa
Bir garip baktı siluetim
Karanlık gözlerle camdan
O sustu, ben ürperdim!
Kalbim duracak heyecandan
Bir garip baktı siluetim
Karanlık gözlerle camdan




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!