Aç bana kollarını, sarıl sevgili
Yine umarsızca yanmaya geldim
Bir günlük değil, bu sefer başka
Uğrunda ömrümü harcamaya geldim
Dokundu hatıralar, çok ağlattı
Bir yudum su içirdi, aç bıraktı
Kendimi unutturdu, seni hatırlattı
Yüreğinde kendimi bulmaya geldim
Düşündüm, karanlık geceler boyunca
Üşüdüm, boşlukta yokluğa sarılınca
Kulağıma bir ses, adını fısıldayınca
Öylece karşında susmaya geldim
Ya gönder geri, alma kapılardan
Ya aç yüreğini, sıyır ayrılıklardan
Sıkılmadın mı saçlarını taramaktan
Dizlerimde başını okşamaya geldim
İnsanın gayesi sevmek değil mi?
Bir şeyi sevdim, her şeyi sevdim!
Sevgili demek, her şey değil mi?
Sevmeyen birine sormaya geldim
Kayıt Tarihi : 23.06.2026 20:07:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!