Düşmüşse kalbine ince bir sızı
İçine bir dem vurmuştur bu gece
Mırıldanırsa dudağın şarkımızı
Ruhuna bir uhde konmuştur bu gece
....................................................
Gölgelere kaptırdım soluğumu
Duvarda gezen ruhuma sorun
Dostlarım anlamadı yorgunluğumu
Beni büyüten anılarıma sorun
Dalan gözlerim kayar boşluğa
Ben şair değilim ki sevdiceğim!
Beklesen de olur beklemesen de, diyemiyorum
Yüreğim kanatlanıyor uçmak için
Heyula kusları gibi maviliklerde
Ne varım ne yokum, ne diyeyim?
Ben şair degilim ki sevdiceğim!
Sıyrılmak için erken mi şu bedenden
Dinlesem giderim bu diyardan, ruhumu
Çok mu yandı canın yalnız geceden
Gündüzü beklerken gece mi doğdu
Vakitler bölündü, kalmadı bize zaman
Bir dağınık uzun yatak, ayaklarım üşümüş
Gözlerimde titriyor sona kalmış bir damla
Öncesinde bir yağmur, anılarımı götürmüş
Almış yıkamış hasretimi, tepeden tırnağa
Düşe kalka büyüyen bir çocuk misali
Sildin mi anlındaki teri mendilinle
Yoksa büküldü mü belin ağırlıktan
Sanki kan çökmüş gibi gözlerine
Uyumadın mı söyle bu gece baba
Gel öpeyim gözlerinden, ağlama!
Kalbimi kaplasa da bir telaş bu gün
Yüzüme değen yağmurlar sükutta
Ağaçları sallamış bir arsız hüzün
Yapraklar savrulmuş ıslak yollarda
Düşlemek bile aydınlatıyor çehremi
Bir tozlu tabakası vardı,
Yarım kalmış!
İçinde, buruk mazi
Çoktan alev almış.
Kahvenin, en ücra yerine
Bazen unutulurum bir gecede
Bazen hatırlanırım ansızın
Bir gül gibi açarım bahçende
Avuçlarına alıp, koklarsın!
Bir ama gibi ararsın gölgemi




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!