Esme rüzgar,
Yorgunluğum bu şehrin ağırlığından
Adımlarım taş kesilmiş yollarda,
Her köşe başı bir anı.
Her nefes biraz, eksilmek gibi
Esme rüzgar,
O gün iki yaramaz ruh gibi savrulduk,
Gözlerimizde kayıp bir evren bulduk.
Kahkahalarımız yıldızları titretti gecede,
Kalplerimiz sessiz bir sır gibi birleşti hep birlikte.
Ellerin ellerimde, zaman eriyip aktı,
Gözlerinde yorgunluğun izleri
Sıcak tebessümü ışığında gizli
Çaresiz umut dolu düşlerin
Gülüşündeki gamzene sakladığım düşlerim
Bir güne büyük mutluluğu dizdim
Dumanlar yükseliyor gökyüzüne kara bir örtü gibi,
Evler yıkılıyor , duvarlar çığlıklarla çatlıyor.
Küçük ellerde kırık hayaller,
Ve gözlerde kaybolmuş umutlar, sessiz bir çığlık gibi
Sokaklar bomboş, adımlar yankısız,
Korkma ölümden ey gönül,
O vuslattır, ayrılık değil.
Ten ölür, ruh yine dirilir,
Gerçek sevda ölümle başlar.
Bir nefeslik ömür dediğin,
Reva mı bu bana?
Ruhuma verilen sela mı?
Sen bana ızdırap mısın?
Yoksa gönlüme kanayan yara mısın?
Sevgimin iffetini üzerine örttüm
Gitme deseydin .Kal tut elimi .
Yüreğimi de götür deseydin .
Burnumun direği sızlar gülüşünü her hatırladığım da Sana özel bir gülüştü hafızamı kaplayan .
Masumdu sevgimiz saf, tertemiz .
Gitme deseydin Kalamaz mıydım?
O koskoca yüreğine bir ben mi matem geldim.
Birbirimizden gitmeyelim, dedim sana,
Sözlerin düşmesin gecenin koynuna.
Bir sessizlik dolandı yüreğimize o an ,
Ve ben sustum, sen gittin, veda bile olmadan.
"Ben gitmedim ki" dedin - öylece , kırık ,
Gökyüzüne baktığım her an, sanki zaman yavaşlar.
Mavinin içinde kaybolurken, kalbimin en derin yerine tek bir hakikat belirir; Yerin göğün de sahibi Allah. Gökyüzü öyle geniş, öyle sınırsız görünür ki insan kendini küçücük hisseder ama bir o kadar da güvende... Çünkü bu sonsuzluk bile O'nun kudretinin sadece bir işaretidir.
Bulutların ağır ağır yürüyüşünde bir düzen, güneşin her gün doğuşunda bir vaad, gecenin karanlığında bir huzur saklıdır.
Hiçbiri rasgele değildir. Göğe dallanan her umut, yere kök salan her adım O'nun bilgisi altındadır.
Yıllar sustu gönlümde hâl-i derin,
Issız gecelerde yandı gizli içim.
Her sızı, her hüzün geçti aheste,
Bir bakışınla doğdu gönlümde ferin.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!