Ay ışıldar gökyüzünde.
Senin sevgin hep içimde.
Bir yıldızdın yüreğimde.
Sevdiğimi hiç bilmedin.
Hediyeydi bu aşk sana.
Gecelere gizlendi aşkım yine.
Sensizliğe içiyorum delicesine.
Yakan kül eden sevdanın içinde.
Şerefine aşkım, içiyorum bu gece.
Bir rüzgardı sürükledi beni sana.
Rüyamda bile olsa,
Bir gece ansızın,
Geleceğim yanına,
Farkında olmayacaksın belki,
Öyle dalmışsın ki uykuya..
Saçlarını okşayacağım,
Güzel bir yeni yıl bekliyordum oysa,
Yine sensiz mi geçecek bu yıl,
Sevgimi içime gömüp,
Üzülecek miyim böyle,
Her sene bir evelkinin aynısı,
Nezaman doyacak bu yüreğim,
.Seni bu kadar sevmek, günahımmış benim,
Çile denizi almış beni içine,
Götürmüş sevgilimi de,
Olmuyor yaşanılmıyor sensiz, bu gecelerde,
Kalbim sen de biliyorsun yaşanılmıyor kalpsizde,
Ağlıyorsun biliyorum anlamadığımı sanma,
Sevmiyorum geceleri artık, sen den ayırıyor çünki,
Gün doğuşunu görene kadar, kırpmıyorum gözlerimi,
Özlemini, hasretini, sığdırmak istemiyorum gecelere,
Dizlerinin dibinde dalmak istiyorum hayallere,
Aşkın için kafa tuttum bu dünyaya ben,
Sense kök saldın yüreğime sevginle,
hatırlarmısın bilmem,
kumrular gibiydik birzamanlar.
bir aşktı bizi yakan,
öyle bir aşktı ki sevgiye doyurmayan.
ellerin ellerimde,
sevgin yüreğimde,
ikimizde bir karenin içindeyiz.
kader mahkumuyuz sanki,
çile kervanına katılmış gönlümüz
aşk sarhoşu olmuş yüreklerimiz..
tutuklu kaldık birbirimizde
gözlerimiz de hüzün,
Herşey bir rüya gibiydi tanıştığımızda,
Mutluluğu tatmayan iki gönül,
Acılarla yoğurulmuş yüreklerimiz..
İlk aşkım ve ilk sevdiğimdin.
Her karşılaştığımızda,
Gözlerimiz ağlamaklı,
sevgiler uzakta,
yetişemiyorum onlara.
ayrılık karabasan, hep benim dünyamda.
özlemler dönmedolap, durmak bilmiyor.
hiçbirşeye yetişemez oldum
bu hayatta.




-
Yusuf Değirmenci
-
İbrahim Halil Akın
-
Hilmi Serdengeçti
Tüm Yorumlaryine sevda ile sitem mayalaması bir ürün olmuş tadından yenemez halde okudukca haz alınan bir sevda şiir daha gönlünde sevgi dolu dost yürekten kutluyorum menekşe hanım
HÜZÜNLÜ SEVDA YÜKLÜ ŞİİRİ YAZAN SEVEN YÜREĞİNİZ USLANMASIN
SELAM VE SAYGILARIMLA
Şiir ve hikaye kitabını büyük bir zevkle okudum.
Yüreğine sağlık