Kimsede vefa yok, biliyorum.
Duldasız yolları,
Kendimce yürüyorum.
Bu bendeki iyilik,
Kendime kalan son inancım
Hak etmeyenlere inat,
Kendimi seviyorum.
UNUTMA
Gönlün buz tutsa da,
Güneş sensin, unutma.
Vefa yoksa yollarda,
İnancını kaybetme.
Sendeki o saf niyet,
Karanlığa cevaptır.
İnatla sev kendini,
Allah için sevaptır.
Kayıt Tarihi : 21.06.2026 14:58:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!