Sana olan firağım etti bağrımı yanık,
Aşkın mahkemelerinde, oldum sanık.
Sevda hakimi ceza vermesin diye,
Fellik fellik hummalıca aradım tanık.
Sana olan firağım etti beni isyankar,
Sana olan sevdam eder beni mutlu,
Sevdalı gönlüm yarınlardan umutlu,
En güzel sevdadır senin bana yaşattığın
Sana giden yolların tamamı en kutlu,
Sana olan sevdam gönderir beni cenge,
Sana olan sevgimi bil yeter ki,
Yanımda olmayışına da alışırım.
Ellerinin ellerimde bıraktığı sıcaklıkla yetinirim.
Hafızama yerleşen tebessümlerinle sevinirim.
Seni sevdiğim için anlım açık başım dik yürürüm.
Kalbim ikiye yarılırsa şayet,
Bir çok sevdalar temaşa edilir!
Duygularım konuşturulursa şayet,
Akıllı insanların tamamı pür dikkat kesilir!
Bir kalem verilirse bana şayet,
Sen buna sevmek diyorsan, olmaz olsun bu sevda!
Sen gününü gün ettin beni koydun hep yarı yolda.
Sen hep rahatlıktasın ama bu zavallı bedenim zorda.
Ben yoruldum. Ben usandım Bu üç günlük dünyada.
Sen buna sevmek diyorsan, ben yokum bu sevgide!
Sende, gözüm açıldı,sende dilim şakıdı.
Sende, karanlık dünyam aydınlandı.
Bu kadar mütevazı olmana hiç gerek yok,
Sende, bu gönül sevmeyi öğrenip uslandı.
Sende, aşkımın baharları yaşandı, ırmaklarım coştu.
Sen, gül yanaklım
Sen, bal dudaklım
Sen, ak duvaklım
Sen, gizlim saklım
Ve sen, seni düşünen aklımsın
Die Schweriegkeiten des Lebens haben mich geschliefen
Meine besten Gefühlen graben sich in Tiefen.
Wenn ich auf den Wegen des Lebens kein Ziel erreiche,
Erreiche ich hoffentlich im Jenseits wie ein Taube fliegen.
Die Richtigkeiten habe ich mir das Ziel und das Licht gemacht
Yürümelisin rahmani yollarda aşk ve şevkle!
Gerektiğinde yetinmelisin yavan kuru ekmekle!
İnceden inceye herşeyin hesabı sorulacağı için,
Yetiştirmelisin yükümlü olduklarını helal emekle!
Yapmalısın emredileni işin kolayına kaçmadan!
Seherlerde seni Yaradan dan diledim,
Seni sevmeyenlere diş biledim.
Sevda sürmeli gözlerini gördükten sonra,
Senden başkasına gönül kapımı kilitledim.
Seherlerde yazdım en güzel aşk mektuplarını sana,




-
Şükrü Atay
Tüm YorumlarŞiirlerinizin hemen hepsi Hakk'a,hakikate çağıran doğruya yönelten şiirler.Tebrikler.
İlhamınız bol, kaleminiz dâim olsun inşallah.