Gel, ey âhû gözlüm, uzak diyarların esintisini taşıyan…
Rüzgârların bile fısıldamaya kıyamadığı bir sevdayı al getir yüreğine.
Geceler boyu yıldızlara fısıldadığım, yollarını gözlediğim aşkı getir bana.
Gözlerinde hasretin izleri var mı?
Gitmedin: Yediye On Kala
(You Didn’t Leave: Ten to Seven)
Dışarıda soluğunu sayan bir bekçiyim,
Senden geriye kalansa makinelerin son homurtusu.
Vedaya ihtiyaç duymayan son nefesinle,
GURBETİN ALASI
Kendi bedenine mülteci olmak
Aç, susuz, karanlık gecelerde can çırpınışta, can nefessiz, can Çocuk ,
Can telli geçitlerde şarapnel parçası.
Derler ki;
ister bahar olsun,
toprak başını kaldırırken tam uykudan.
ister beyaz maskesini çekmiş olsun üstüne,
veyahut çırılçıplak kalkmaktan korkmayan bir sonbahar,
hangi mevsim doğduğunun önemi yok inan.
Ne kahve gibi koyuyum,
ne çay gibi açık…
Damakta kalan bir aralık tadıyım.
Ne Erciyes’in zirvesi kadar soğuk,
ne Sicilya kıyısında öpülen bir yaz gibi sıcak.
Hüma
Ankalar doğar mı küllerinden
Sokaklardan yârim geçer mi
Sen nasıl bu kadar taze ekmek kokusu
Sen nasıl böylesi aşksın, bilmem
,, İçimizde ki AŞK ”
……Seni hiç bir Ademoğluna benzetmedim ben. Acımda ki acımdan hafif tutmadım acını.
,, Yenilgimden uzaktı bu ayrılık, yüzün her gökyüzü ekranında var olduğunda.''
Derviş olsam yollarda ararım adımlarını, ama bir şey var ki milyonlarca şair seni yazmış olmalı her kitapta ,,adın” baş kahraman.
Ne aldıysam elime ,,seni okudum hep.”
Mevlana ve Bektaşi yolda karşılaşırlar,
Biri aşkın narında, diğeri sabrın rüzgarında.
Mevlana, gönlünde aşkı taşır,
Bektaşi ise derinliğiyle ona bakar.
Bir adımda yanar Mevlana,
İNCİRİ OLMAYAN ŞEHRİN DELİKANLISI
Sana olan duygularımı;
Şair olan yönüm yazmış, anlatmış olabilir.
Ama emin ol ki sevgili!
Varlığın ruhuma değdikçe zorlanmadan art arda sıralanıyordu satırlar.
eksik bir cümlenin tam ortasında doğduk seninle,
dünya, her sabah hırkasını ters giyen bir ihtiyar gibi,
ve biz, sokağa dökülen o ilk çay kokusunda
yaşamanın en düz, en yalın halini sevdik,
etle tırnak gibi, mapusla hürriyet gibi.




-
Ahmet Erdem
-
Erhan Tığlı
Tüm Yorumlarİyi bir kalem, edebiyatın birçok alanında ürün veren, romanını merak ettiğim, hem edip hem dingin bir kişilik.
Özenle takip ettiğim, şiir örgüsünü ve imgelerini sevdiğim şair iyi ki var.
Soyadınızı yadırgatmıyorsunuz. Şiirleriniz çalışkanlığınızın yalan olmadığını gösteriyor.
Yazmaya ve doğru güzel iyi olmaya devam. Dost selamlar.