Ey sabah rüzgârı
Selam söyle yârime,
Yarelerim çok azdı,
Merhem olsun
Yazma sarsın yareme.
Çaresiz dertlerim var,
Kervanım yürürken yolda,
Kuduz itler hırlaşıyor sağda solda.
Kötülerin naraları
Dağları taşları sararken
Bir sinek vızıltısı gibi gelse de
Bir kadın için
Ne iş yapar diye sordular
Sanatçıdır dedim.
Şaşırdılar,
Hiç öyle bir hali yoktu.
Elleri nasırlı,
Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun
Şarkılar var ya bu şarkılar
Dinledikçe sanki yaşıyorum.
Bir gün bir hal geliyor başıma
Bir bahar akşamı rastladım size diyorum.
Sayılı gün biter dedim,
Saydım saydım bitmedi.
Hayalin bana yeter dedim,
Sardım sardım yetmedi.
Efkâr sardı gönlümü,
Ömür Çok Kısa
Ömür çok kısadır aslında,
Tıpkı öğle ile ikindinin arası.
Günü yok, saati yok,
Kalem kaşın altındaki,
Mehtap bakışlı gözlerini özledim.
Şeker dilden dökülen,
Gönül alan sözlerini özledim.
Efkârımı savuran
Karda yürüdüm izim kalmadı,
Buza yazdım bir sözüm kalmadı,
Yaşamakta gözüm de kalmadı,
Sen kaldın başka özüm kalmadı...
“Ben” dedi dilim
“Sen” dedi gönlüm
“Ben seni seviyorum” diyecektim
“Sus” dedi gönlüm
“Gönlü ile bakıyorsa görür elbet
Sus ve gönlün ile seyret”
Aklı kıt olandan, hep yanlış karar gelir,
Fikri olmayandan, elbette ızrar gelir.
Haddini bilmeyenden, hep zarar gelir,
Böylesi bir düzen, bizlere elbet ar gelir.
İhaneti pullayıp, pişkinlik moda oldu,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!