DUR HELE
Çalımla giden güzel
Hele biraz dur hele.
Ne olur Allah için
Bir kerecik sor hele.
DUVAR ÖRME KÖPRÜ KUR
Yönlendir toplumları, iyi/güzel/doğruya
İnsanlığa faydalı, fikrin en güzelin ör.
Yerli ya da yabancı, ne kadar çok...izm varsa
Hiç birine yüz verme, bâtılın defterin dür.
DUYDUM SESİNİZİ TÂ YÜREĞİMDE! ...
“Sesimizi Duyan Var mı? ” adlı bir kitap yayınlandı.
Bu kitap, “başörtüsü mağdurları” tarafından çıkarılmıştır. Yayına hazırlayan Zeynep Gül isminde bir kız kardeşimizdir. Kendisini bu güzel çalışmasından dolayı tebrik ve takdir eder, başarılarının devamını dilerim.
ELBİSTAN DESTANI
(108 adet yer ismi geçmektedir)
Cenâzede Kur’an, düğünde seğmen
Toyda bölükbaşı, sende Elbistan.
Baladırık, Tekke, Battal Köprüsü
ELBİSTAN
MEVLÂNÂ KÜLTÜR SİTESİ
Uzun yıllar yolun, bekledik durduk
Nihâyet kavuştuk, kültür evine.
Özlenen o günler, meğer bu günmüş
DÜN/BUGÜN
Adâlet dağıtır, güven verirdi
Ne dünkü Arap var, ne de dünkü Türk.
Katı kalpler, haşmetinden erirdi
Ne dünkü Arap var, ne de dünkü Türk.
Sen de benim gibi çok çektin çile
Dertli Döndü, benim Döndü, yâr Döndü.
Al, Kara'nı kollarına ne olur
Döne döne, durma Döndü, sar Döndü.
Yeter; dön gel; gül yanağın solmadan!
DUÂ
Bizleri yoktan var eden, varlığından haberdâr eden, gören göz, işiten kulak, tutan el, yürüyen ayak, konuşan dil, düşünen akıl ve inanan kalp ihsan eden Allah’a (cc) hamd; O’nun sevgili resûlüne ve güzide ashâbına selât-i selâm olsun...
Yâ Rabb’i, Sen affedicisin, affı seversin bizleri de affeyle.
Havalı tavrıyla bindiği attan
İnmez denen Döndü, iner İnşallah.
CD' ler dolusu aşk nâmesini
Sunmaz denen Döndü, sunar inşallah.
Hayâlimde yoktun, neredeydin dün?
DİK DUR DİKLEŞME
Ne gelmişse başına, Hak katından lütuf de
Burak gibi yol alsan, mütevâzi bir kul ol.
Seni devirmek için, rüzgâr çok sert esse de
Yaprak gibi esne de, servi gibi dimdik ol.




-
Sıtkı Tatar
-
Özge Sırmalı
-
Saniye Sarsılmaz
Tüm YorumlarMüslümana gavurluğu kattın ya
Ona buna hainliği sattın ya
Tesbihim'e imame de yaptın ya
Umarım ki Allah soracak senden.
göndermiş olduğunuz şiirinizi beğendim teşekkür ederim,
En güzel övgülere layık yüce yaratanımız Allah c.c. için yazmış olduğunuz bu harika şiiri kutluyorum......tüm yüreğimle ve tam puanımla.........Saniye Sarsılmaz