TEŞEKKÜRLER
En samîmi duygularla, özü candan bense size
Nasıl teşekkür eylesem, “gitme” diyen arkadaşlar.
Öyle mesajlar geldi ki, “vedâ çağrım” üzerine
Beni memnun eylediniz, sesim duyan arkadaşlar.
SON MESAJ
“Ikra” ile başladı, Hıra’dan yükselen ses
Geldi ölümsüz mesaj, insanlara, çağlara.
O öyle bir mesaj ki, muhâtabı ins-ü cin
Geldi ölümsüz mesaj, insanlara, çağlara.
SON NEFES
Rahim denen o mekândan, ağıtla geldik dünyaya
Azrâil canı alırken, gülenlerden eyle bizi.
Emre itaat eyleyip, ta’dîl, erkân, huşû ile
Günde beş vakit namazın, kılanlardan eyle bizi.
TEBESSÜM SADAKADIR -I-
Çekmek acı olsa da, aşk öyle bir iksir ki
O kendi denizine, dalanı mutlu kılar.
Tâ uzaktan bir selâm, hele yârden gelmişse!
Alan ile birlikte, salanı mutlu kılar.
UYU UYU YAT UYU
Çoluk/çocuk demeden, milletin evlâdını
Bizzat küfrü yayarak, yıllarca uyuttular.
“Mehmet; uyan, kalk, çalış”, diyecekleri yerde!
“Uyu uyu…” diyerek, yıllarca uyuttular.
UYAN ARTIK!
Hükmedenle edilen, değişti birden bire
Bu devirde kadınlar, beylerini saymıyor.
Organlar arasında, denge, düzen kalmadı
Ağzımızdan çıkanı, kulağımız duymuyor.
ÜSTÜNLERİN HUKUKU
Hukukun üstünlüğü, gerçek hukuk işte bu
Câri olan hukuksa, ÜSTÜNLERİN HUKUKU…
23/02/'10
ZAMAN ve ÖĞRENCİ
Zaman iyi bir okul, öyle acımasız ki
Vakit geldiği anda, öğrencisin öldürür.
“Vakit nakittir” deyip, serkeşliğe dalarsa
Boşa yeldiği anda, öğrencisin öldürür.
VUSLATA ERDİR YA RAB!
Sen Gafur’sun, Rahim’sin, lâyık değilsem bile
Hem dünyada, ukbâda, murâda erdir ya Rab!
…İzim denen “dincik”ler, o kadar çoğaldı ki
Doğru yoldan ayırma, sırata erdir ya Rab!
YA ENGELLİ YA ADAY
-Engelliler Haftası nedeniyle-
Şu anın belli değil, yarının şöyle dursun
Ya engelli/özürlü, ya da ona adayız.




-
Sıtkı Tatar
-
Özge Sırmalı
-
Saniye Sarsılmaz
Tüm YorumlarMüslümana gavurluğu kattın ya
Ona buna hainliği sattın ya
Tesbihim'e imame de yaptın ya
Umarım ki Allah soracak senden.
göndermiş olduğunuz şiirinizi beğendim teşekkür ederim,
En güzel övgülere layık yüce yaratanımız Allah c.c. için yazmış olduğunuz bu harika şiiri kutluyorum......tüm yüreğimle ve tam puanımla.........Saniye Sarsılmaz