Birisi seni sevecekse,
Öyle ya da böyle seviyor;
Bütün kusurlarınla, her halinle...
Eğer birisi sevmemek için
Sevdiğim kadındın sen,ahu gözlüm.
Karanlık dünyamı,ay gibi aydınlatanım.
Esen rüzgarla, ruhuma işleyenim.
Sen benim,cancağzım,ömrümsün sevdiceğim.
Gözlerime baksana, bir ömür bıkmadan.
Özleminle doldu yüreğim,sarılsana uzaklardan bırakmadan.
Seninim de,öleyim yoluna bir ömür yarim,sevdam olurmusun?
Gönlüme bahar,ömrüme huzur,olurmusun,olurmuydun?
Vücudum yorgun düştü, hayata karşı.
Sadece bedenim mi? Ruhumda yoruldu hayatta.
Kime dert anlatsam dinledi, ama anlamadı.
Kime sarılsam, hançerledi sırtımdan.
Beni sevmiyorsun biliyorum,
Hiçbir zamanda sevmedin...
Olsun ben seni sevdim, çok sevdim.
Sende bunu biliyorsun.
Güneşe, aya benzersiz;
Yüreğimi her gün üzersin.
Sevda ile yaparsın.
Sevdin mi beni sen, yar?
Seven sevdiğini bırakmazdı..
Yoksa yoksa, sen beni hiç sevmedin mi?
Sevsen kalırdın, göz yaşlarımı silerdin.
Sevda bahçesinde, aşkımla yanmadın mı?
Severek ayrilmakda varmış, kaderde.
Hüzün düşürdün, gamzende ki gülen yüzüme.
Varmiydi sevenin hayallerini, umutlarını öldürmek sevgili.
Yaktın yüreğimi,ilk ve son sevdiğim yaktın.
Anlatsam sana seni, severmisin beni?
Seninle geçirdiğim saatlerde, zaman duruyo desem, anlarmısın beni?
Sende buldum kendimi, okşarmısın saçımı?
Seninle tekrar bağlandım, hayata desem gelirmisin benimle?
Sevgili, seni düşlerimde sevdim ben.
Umut sokağı diye bir yer buldum, kalbimde.
Seni orada bekliyorum, ümitle.
Yasaklara inat, zamana inat, bekliyorum.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!