Gurbetin akşamı çöker engine,
İçimi bir garip hüzün kaplıyor.
Dalgalar vururken sessiz dengine,
Ayrılık hançeri kalbe saplıyor.
Hasret türküleri çalar dillerde,
Sılanın özlemi tüter burnumda.
Yapayalnız kaldım yaban ellerde,
Hayalin bir umut durur karşımda.
Anamın duası beni koruyan,
Babamın o asil vakur duruşu.
Gece yarıları uykum yarıyan,
Vatana dönmenin tatlı buluşu.
Döneceğim elbet doğduğum köye,
Bitecek bu uzun, çetin imtihan.
Sorarım kendime gitmişim niye?
Kavuşmak ne güzel, ne tatlı zaman.
2024
Ebubekir AktaşKayıt Tarihi : 17.05.2026 20:35:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!