Sonra geçer zaman!
Bir sürü insan gelip geçer hayatından.
Göğsünde biçareliğini saklarsın.
Özlemini içinde tutarsın.
Dilin olur susuşların.
Çıkmaya çalışırsın,
Hatıralar..
Hayalin ufkunu aştı,
Kalbi gafletten uyardı,
Filizlendi, ışık saçtı
Karanlık geceleri aydınlatı.
Eski günlerin perdesini açtı.
Duygular sarar kalbimizi, zamanla örülür
Hatıralar dokunur, aşkın dokusu şiirle güçlenir.
Her dize, geçmişin derin izini çağırır,
Aşkın masalında, yeni sayfalar açılır.
Gökyüzüne bak, yıldızlar hala geçmişi anlatır
Sevdamızın hikayesi, sonsuzluğa doğru yol alır.
Ve hayatımız hep bir bekleme durağında geçer.. kimimiz bir müjde bekler, kimimiz ise bir şifa diler ... Kimisi de gidenin yolunu gözler birkaçı ise mutluluğu ister... ve böylece hayat bir şeyleri beklemekle devam eder ...
Beklenen hiç gelmeyebilir ... Ama bekleme koltuklarında yaslandığımız tek dayanağımız olan "Umut" içimizde bir ömür boyu sürer.
Hayat sonuna kadar okuman gereken güzel bir roman, Çoklu sayfalarında gezinen yaşamın destanı, Karşılaştığın hüzünlü satırlarını bırakmaksızın merakını uyandıran,
Umutsuzluğun gölgesinde bile aydınlığa koşmanın var olan öyküsü,
Sonu güzel olacağına inanarak son harfe kadar okuman gereken güzel bir roman.
Sen benim her anımdın,
Dün bugün yarınımdın.
Aşk gözüyle baktığım,
Her saniye gördüğümdün.
Öyle yakındın ki bana,
Tebessümün dudağa yakınlığından da yakın.
Ben hayatının en iyi insanı olmayabilirim!
Ama eminim ki,
Bir gün andığında ismimi,
Gülümseyerek diyeceksin ki,
O beni herkesten çok farklı sevdi.
Neden her şeyde seni görüyorum?
Yeryüzünde tüm insanlar senmiş gibi.
Sanki sen sonsuz bir yolsun,
Ve ben de bu yolculuk için yaratılmışım.
Sanki çaresizlikler içinde son teslimiyetimişsin,
Bana herdaim mutluluk aşılıyosun.
Gökyüzünde yorgun bir yıldız,
Çaresizlikle dolu anların ardında.
Kimsesizler sokaklarında kaybolmuş bir gönül,
Niye diye sorsan, cevaplar hep rüzgarın ardında.
Bazen hayat, çıkmaz sokaklardan bir labirent,
Nereye baksam nereye gitsem hep
gözlerimin önündesin
Sanki beden benim içimdeki ruh ruhun,
Ne yapsam ne etsem hep bir boşluk bir türlü dolmuyor içim
Çünkü dünyadaki hiçbirşey sen gibi olmuyor...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!