Herkesin sevgi yolunda
Heybesinde bir şeyler var
Ama yaşanan hayatlar gibi
Yorumular da biraz farklı olur
Sevmeyi bilen birileri var
Birde onu hiç bilmeyenler
Sevgi sokağına dar kaldırımlar
Döşemek mümkün ise eğer
En azından sevdiğinin eli eline değer
Her köşe başına rengarenk çiçekler
Eğer bir daha dünyaya gelirsem
Aşık olmakta yada sevda çekmekte
Bu kadar istekli olacağımı sanmıyorum
Çünkü aşık susunca yok oluyor
Konuşunca da kifayetsiz kalıyor
Kişilik Karakter tipten asildir
Sevdalı gözleri hicran ateşi sararsa
Sadakat ihanet pazarında yok satar
Seng-i musallada son umutlar defin bekler
Acı ile kavrulan o sevdalı gözler
Hastalıklı ruhların günahına ağlar
Serçenin gözyaşı ise onu hayatından eder
Bozkırların koynunda parlayan
Kuşburnu çalısı gibiyim
Tek ziyaretçim kuşlar oldu
Aç kurtlar indi ovalara
Ayakta durmak pek zordu
Şimdi sevmek zamanı
Çoktan geçtik yazları
Eylül zaten hazan
Artık kuşlar da ötmüyor
Bir gün gelecek her şeyi unutacaksın
O her şeyle birlikte sende unutulacaksın
O gün kafesteki tutsak kuş gibi
Kanatların bir işine yaramayacak
Onu düşününce yüreğim bir hoş oluyor
Heyecanlanıyorum nefesim kesiliyor
Bu yürek onu bir türlü unutamıyor
Uzaklara dalıp gidiyorum
Hatıralara gözyaşlarım karışıyor
Ne gelen kaldı nede giden
Sevgi, çok güçlü bir duygu
Gözyaşı ile beslenir susarak direnir
Özlemek insanı insan yapan özel bir duygu
Beklemek ise kendinden vazgeçme halidir
Sevmek güzel bir duygu ise
Sevilmek nasıl bir şey acaba?
Hiç sevilmedim ki nerden bileyim
Hep ben erken davrandım
Hiç bir şeyi erteleyemedim




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!