Sevdanın kanatları varmış
Çok sevince uçarmış
Sevgi azalınca da
Sıcak denizlere göç edermiş
Sevmek güzel işmiş
Bana insanı anlatma
Yaşının ırkının renginin önemi yok
Söylediği söze bakarım
Ben herkese insanca davranırım
Dostum çok diye övünme sakın
Gecenin en derin yerinde adını fısıldadıkça
Duvarlara çarpan sesim kanıyor
Sensizliğin soğuğunu kemiklerimde hissediyorum
Bunca olan bitene rağmen
Gelmesen eğer bu hikayede bitmez
Sonu gelmez umutlarımla birlikte
Gözyaşlarımda yaşayacaksın
Gel bu anı istediğimiz gibi yaşayalım
Uzak iklimlerden rüzgarı kuşanıp gelen
Sessiz geminin seyir güvertesinden
Denizi seyreden karanlık gece gibisin
Sesiz mevsimler alıp götürdüler
Ne güzeldir dört gözle beklediğin
Hasret trenin dumanıyla gelmesi.
Sabahlara dek uyutmayan hasretin dinmesi..
Yıllar sonra bir gün bir parkta
Çocukluk sevgiline rastlaması...
Unutulabilir mi?
Hayat denen o sarp kayalıklara
Daha henüz kondurulmamış
Bir kaç deniz fenerim daha var
Söndürülmemiş yaşam arzularım
Zirvesine ulaşamadığım dağlarım var
Gönlümde kabaran bir çok pişmanlıklar
Yaşlı zeytin ağacının gölgesinden bakınca göklere
Yıldızlara daha yakın olduğumuzu sanırdık
Ay karanlığı yüreğimize inerdi
Kalabalık caddelere biz yabancı kalırdık
Belki güzel gözlü kızın hayali
Bizden bir süre uzaklaşırdı
Benim bir şiirim olmadı
Bari senin bir şiirin olsun
Ama herseyi ile senin olsun
Kaç güzel uğruna şiirler yazıldı ki
İşte bu şiir benim bana yazıldı
Kaç kişi dolu dolu bunu diyebildi ki
Erdemleri kantarda tartamazsın
Hassas değerleri ancak
Kuyumcu terazisinde tartabilirsin
Yarım yamalak düşler mazide




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!