Zaman her şeye iyi gelmiyor
Bazı şeyleri yavaş yavaş çürütüyor
Umut hayallerin üstündeki çiğ damlasıdır
Anıları yakıyor kavuruyor yaşatmıyor
Zamanla kararlılıkla yarışanlar
Güneşi de geleceğe taşırlar
Menekşe kokuna sarılıp uyudum
Hiç haberin olmadı
Sesine yasladım dertli başımı
Bir duyanın olmadı
Yokluğun çok soğuktu
Şu karşı dağlara bir bak
Zirvesi ağardı beklemekten
Vazgeçme ne olursa olsun sevmekten
Sende sevdiğine birşeyler söyle
Söyle işte şöyle güzel bir şeyler
Onu ne kadar sevdiğini söyle
Sen çok arzulanıp gidilmemiş bir ilsin
Yürekten istenenden daha fazla birisin
Sen çok başkasın
Daha başka ne söylensin
Güneş onun için doğuyor sanki
Kuşlar penceresine konuyor
Görüyorum herşey ona dönüyor
Onunla uyanıyorum her gün
Şarkılar hep onun için çalıyor
Yolumu uzatıp sokağından geçiyorum
Belki gelirsin dediğim o ihtimale vurgunum
Her şey eskiden daha başka güzeldi
O günleri hatırla bırak yapraklar yeniden yeşersin
Umutlarımız gürleşsin bahtımız düzelsin
Ben karı severim
Hem güzel olanını
Hemde lapa lapa yağanı
Öncül istek sevende edeptir
Çekingeninden vede incesinden
Çünkü bu güzide tavırlar
Ay ışığı sana çok yakışıyor
Rakibi aydınlık da diğer yanda
Gökyüzü çarşaf gibi bu gün
Rüzgarlar arkadaşın falan mı?
Yaprak bile kımıldamıyor
Çiçekler açtı çayırlarda
Şüphe düştü mü kalbe, gölgeler büyür
İnsanlar ise küçülür nokta gibi kalır
En parlak güneş bile ısıtmaz sevenin içini
İnanmak biraz da gözlerini kapamaktır
Onunla ilk Kır kahvesinde buluştuk
İki çay söyledik
Biri demli biri açık
Keşke onuda demli söyleseydik
Sevdam demli çay kıvamında
Onun ki biraz açık




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!