Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Bir Suskunluğun İnfilakı:
"Bazı ömürler yaşanarak değil, kanayarak tüketilir. O, yutkunduğu her kelimeyi bir gece yarısı kağıtlara kusana dek sessizliği giyinenlerden oldu."
Bir şairin hayatı, doğduğu gün veya büyüdüğü şehirle başlamaz; ilk büyük yıkımını yaşadığı, kalbine ilk bıçağın dayandığı o sessiz anla başlar. O da hayata gözlerini bir takvim yaprağında açmadı; içindeki eksikliğin, hiçbir zaman dolmayacak o derin boşluğun farkına vardığı gün doğdu.
Çocukluğu, kalabalı ...




hep sen şiirini çok begendım ve uzuldum bu kadar cok bırını severken hayatında olmayısı ıcın yada ona oln duygularını gec farkettıgınden....