Gözlerinin cenneti görmüştüm.
Ne büyük yanlgiymis meğer ..
Bir'an farkli olduğunu sanmıştım .
Meğerse cehennem 'e merhaba demekmiş ..
Kayboldum ..
Duygularım vardi ,
Gülüşlerim vardi ,
Az da olsa mutluydum ...
Yolumu kaybettim
Karanlik bir güvensizlik ..
Gecesi zindan olan ,
Gündüzü hiç olan ..
Yaşıyorum ama kaybolmuştum ..
Bir aşkın Merhaba'sı
Hayatima neden oldu .
Kendimizi kaybettik azizim ..🥀
İncedeninceye kadar tüketsede beni .
Sol yanim sessizlige bürünsede .
Bir sevda yaşar da öldürülürler de olanları gönder tattim..
Ben öldüm sen yaşıyorsun..🥀
Kayıt Tarihi : 25.03.2026 01:23:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!