Şiirler yazdım sevda üstüne
Yalnızlığı, hasreti yazdım
Her cümle bir geceye benziyordu
Işığı kısık, sesi içine dönük
Ve itiraf edeyim
Her satırda seni yazdım aslında.
Ben seversem,
bir gökyüzüne yazılır adın,
bulutların üstünden geçerken dua ederim,
adını her mısrada yeniden büyütürüm.
Kalbimle değil, kalemimle severim,
kanla değil, kelimelerle akar içime sen.
Bilir misin,
Seni nasıl özlediğimi,
Geceler boyu adı olmayan yıldızlara anlattım.
Her nefeste yoksunluğun düğümlendi boğazıma,
Ellerim boş, gözlerim çaresiz,
Seni aradı durdu karanlığın içinde.
Yüreğin kıyısında bir yangın,
Söndürmeye kıyamadığın…
Bir adım gitsen eksik,
Bir adım kalsan fazla…
Ne tam susabiliyorsun,
Yaz ki bilsinler,
Hangi kor ateşlerde yürüdüğünü,
Hangi sızıları geceden sabaha taşıdığını…
Sözcüklerin dizinde titreyen bir yarasın sen,
Bir baharın kalbinde durmuşsun,
Çiçekler susmuş, seni dinliyor.
Gözlerin kapalı bir dua gibi,
Dünyanın gürültüsüne naz yapıyor.
Zaman durmuş olmalı etrafında,
Bir beyazlık düştü içime
Sabahın suçu yok bunda.
Soğuk bir sessizlikti bu
Dokunsam ses çıkaracak
Ama kimse duymayacak.
Bir gün ölürsem,
Bu sayfa kalsın geriye benden,
Şiirlerim ve duygularım,
Her satır arasında,
Her mısrada sana olan özlemim,
Yüreğimde saklı kalan sevdamın izi.
Bir hasret kaç şiir eder
Haberin var mı senin
Öyle derin öyle ıssız ki bu yokluk
Her mısra da adını anır
Her hecede seni arar kalbim
Biri vardı, o olmadı.
O olmayınca,
Geriye kalan her şey eksik kaldı,
Gülüşler yarım, dualar sessiz.
Zaman bile yüzünü çevirdi benden,
Bir boşluk büyüdü içimde,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!