Üstünden yıllar geçmiş olsa da,
tozlu bir sayfanın kıyısında kalmış
yarım kelimeler tamamlar bizi.
Çünkü bitmiş her şey ölmüştür,
biz yarım kalmışlıktan doğarız yeniden.
“Keşke”lerle ardına dönebilmek,
o sızıyı pusula gibi taşımak
insan eder bizi.
Kusurlarımızdır ruhun imzası;
mükemmel olan sahtedir,
eksik bıraktığımız boşluklar
asıl bizi var eden
Ve en zoru, en gerçeği:
acının çekirdeğini hissetmek…
Kabuğunu soymak değil,
öze inmek,
o sert çekirdekten filizlenmektir
insan olmak.
Kayıt Tarihi : 14.05.2026 03:22:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!