Kırılmışlıklarımla da muhtacım sana.
Gurursuzluk değil.
Yüzsüzlük hiç değil.
Hiç bu kadar ihtiyacım olmadı beni anlamana.
Sözlerim tertemiz
Hislerim gerçek
Olsun varsın. Hayat böyledir diyelim.
Yaşanacak ne varsa yaşanıyor neyleyelim.
Üç günlük dünyanın nesine ağlayıp gülelim.
Geldik gideceğiz, gerçek bu! Ötesi berisi yok.
Hem nalına hem mıhına olsun,
Hadi gidip şöyle demli birer çay içelim.
Kadın dediğin cins-i latif, hoş, zarif varlık.
Güzelliğinin verdiği yetkiye, nazıyla layık.
Kadın, fıtratı gereği üzerine şiirler yazılmalık.
Erkekse… Boş ver. Ne önemi var ki?
Dünya varolalı kadının etrafında dönmedi mi?
Öyle bir yerdesin ki
İsterken seni neden canım acıyor?
Yüreğimde tarifsiz ağırlık,
Ve dizlerimde dermansızlık,
Bu hasretin artık çok oluyor.
“Değdi mi?”
Diye soruyorum bugün kendime.
Değmese;
Bugün, seni yine yeniden yaşamak için
Sığındığım keşkeler biriktirir miydim?
Değmese;
Bunca vakit ne yaşadık biz?
Aklım almıyor bu zaman yolculuğunu.
Birini sevebilmek ne büyük bir nimet.
Değil mi ki nimete hürmet insanlığa hizmet.
Aşk ile biz, ne güzel mucizeyiz!
Bir daha mı, Asla! dediklerin rüyalarına girmiyor mu?
Ölürüm ama diye kestirip attıkların yine yaşanmıyor mu?
Bu hengâme niye o zaman.
Küsmek umutlara, neden.
Hani göğsünün tam ortasında dolu dolu yaşananlar paha biçilmezdi.
Hani her şeye rağmen sevmek çok güzeldi.
Bir yerinde zamanın, gördüğümü hatırlıyorum,
Sonrası yok bende.
İçimde nedensiz gülme krizleri,
Boş vermişliklerin hafifliği,
Kışımı yaz eden lirik duygu geçişleri,
Bir şekilde mutlu olduğumu hissediyordum.
Deliliklerim benim.
Aşktan öte,
Ölümden ziyade.
Bilmem hangi tarihlerde,
Yaralanan ruhumda nüksetmesi acıların.
Belki olası kabusların
Desem saklandın bir hasretin ardına,
Bilmem, bırakır mı zaman oluruna!
Gönül telime tünemiş korkular şimdi,
Ölüm Vs. söyle hiç gelir miydi aklına?
Desem, işte sahip çıkıyorsun yarınlarına!




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!