Açım,
Susuzum,
Soluksuzum.
Ve çok sensizim.
Sensizlik zor zanaat.
Hem sevgini,
Bir şarkının iki dizesi ile başlıyorum satırlarıma
‘Biraz geç oldu ama artık anladım’
Hiç sevmediğini beni,
Hiç sevmeyeceğini…
Salt sevmek yeterli olamıyor aşkta,
Sevilmekte gerekli…
Havamsın,
Suyumsun,
Sonsuzluğumsun.
Her çiçeğin açışında,
Her kuşun kanatlanışındasın.
Yaşamımdasın...
Tohum çekti suyu önce,
Çatladı…
Çıktı, toprağın üstüne,
Gördü aydınlığı,
Gördü temiz havayı,
Sevdi, sevdi,
Yıldızları asmıştım gözlerine,
Söndüler.
Kar beyazı temizlikti sevgiler,
Kirlendiler.
Tıkır tıkır, tıkır tıkır
Bitmeyen bir çile gibi,
Bazen mutlu, bazen mutsuz,
Kara tren gider durur…
Kızım kilometrelerce uzakta,
Seninle doğuyor güneş,
Seninle batıyor.
Yağmurlar, seninle yağıyor,
Seninle, değişiyor mevsimler.
Yarınlar, sen varsan var...
Seni seviyorum.
Seni seveni de, seviyorum.
Seni, benim gibi seveni asla...
Umutlarımı geri istiyorum.
Ellerini,
Gözlerini,
Dudaklarını,
Seni geri istiyorum.
Yıldızlardan, ışık topladım,
Güneşten aydınlık.
Yarınlardan, bilinmezlikleri aldım,
Dünlerden anıları,
Seni aradım...
Beklemeye bıraktım zamanları,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!