Alıp ayaklarımın altına, ezesim gelir
Bu, kör karanlık geceyi.
Döverken ayaklarım, kaldırımları
Seni düşünürüm, SU ÇİÇEĞİM! ! !
Atamam üzerimden, bu sarhoşluğu
Kırılır kanatlarım uçamam
Ellerim tutmaz
Basamam ayaklarımın üzerine
Sen yoksan…
Konuşamam dilim dönmez
Tüm sevilerden parlaksın, oysa sen
Aydınlıksın, güzelsin.
Sevmek seni, ölümsüzlüğe ermek bir bakıma
Gizemli karanlıkların gizini görmek.
Yaşama anlam katmak demek…
SENİ SEVMEK…
Seni, sonsuza dek yaşamaya mahkum ettim,
Seni unutulmamaya,
Seni sevilmeye mahkum ettim.
Seni, ölümsüzlüğe mahkum ettim…
Sonsuza dek sevilecek,
Sevildikçe yaşayacaksın…
Cehenneme döndü içim,
Duygularım yanıyor.
Sen içimde kanıyorsun,
Sevgilerim ölüyor.
Senli ezgilerden geçtim,
Sana doyamadım,
Sensiz olamadım.
İçimde koptu bir şeyler,
Sensizliğe alışamadım…
Bana bir yol göster.
Bütün yazdıklarımı yakacağım!
Bu son olsun.
Artık yazmayacağım.
Ve seni unutacağım...
Beni bırakma.
Sevgimi biriktire biriktire, seni yüreğime ektim,
Öyle sevdim, öyle sevdim ki, kendimi yitirdim.
Belki sensizdi yarınlar, belki seninleydi,
Ama, içimde yaşayacak bir seni daima bekledim…
Ne dersen de, kalbim sende.
Acı, sevinç, mutluluk, sevgimin bedeli.
Öde Talat öde...
Mutsuz da olsam, kırılsam da
Sevmeye devam edeceğim,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!