H oş geldin gönlüme otur ayakta kalma,
İ çin rahat olsun tanışıyoruz
Ç armıha gerilen İsadan beri
Y unusun daldığı nehirdeydim ben.
A ykız için dağı delen Serhatın
B alyozundaydım hatırladınmı?
Şiirlerin içine böyle edilir,
Aşk dediğin ne aruz,ne hece bilir,
Adam gibi yazamazsın,gelir dolanır,
Aşka düşmeyegörsün şairler.
Vatana yazarsın,vatanda odur
Anana yazarsın ananda odur
Dostlarım,hepinizden özür diliyorum
Son zamanlarda şiir yazamıyorum.
Sakın şiir sanmayın,bu satırları
Sevdaya yenildim,sadece ağlıyorum.
Çoğu zaman unuturdum,onun adını
Sen aşk nedir bilirmisin
Aşk görmeden edemediğindir,
İşte bu çalan onun telofonu dediğindir aşk
Bak bakalım oradamı duygusudur,
Arka sokaktan önüne çıktığındır
Düngece düşündüm sabaha kadar,
Derdime çare bulamadım,
Sorularıma cevap aradım,
Hiç bir cevaba ısınamadım.
Aşkta gurur yoktur diyorlar bana
Seviyorsan git kapan ayaklarına,
Adını yazmaya çalıştım,gönlüm karıştı,
Gülü ayrı aldım,
Ayı sana bıraktım.
Gülü sana verdim,ayyüzün bana kaldı.
Bu gezegende böyle aşk olmaz,
Eşyanın tabiatına aykırı sevgim.
İçimdeki yangını gösterememki sana,
Anla işte kendin,anla sevgimi,
Daha nasıl söylenir,sevda sözleri
Duy işte kendin,seviyorum seni.
Benim her günüm,sana hasret geçiyor,
Beni kahpe dünyaya yaşa diye sen attın
Şimdi bu hatana ağlama anne,
Sen daha beni doğururken ağlattın,
Şimdi ne yaptım diye ağlama anne!
Anne sen bilemezdin böyle olacağını
Allahım
Benim sevdiğimi başkası alacaksa
Gönlüm namerde yalvaracaksa
Küstahlar sevdamı horlayacaksa
Al canımı.
Al canımı gücenmem,sevemeyeceksem
Arasıra aşklardan sıyrıldığımda
Aklıma gelirsiniz,size yazarım
Dertleşecek bir dostta ihtiyaç varken
Çekinmeden Eylem güzelini ararım
Yazdığım herşeye katlanırsınız




-
Ebru Ercan
Tüm Yorumlarben evli bir bayan olarak bu söylediklerinizi(allaha şükür) yaşamıyor olsam da yaşayan birçok kadın adına %100 doğru bulduğumu belirtmek istiyorum ve samimi yazınız için tesk ediyorum.kaleminize sağlık...