Erzurumlu,tambir şiir tutkunu
bütün insanların barış içinde yaşadığı,sevgi dolu bir dünya arzuluyor.Tek ideali günün birinde,belkide öldükten sonra türk milletinin yetiştirdiği büyük şairler arasına girebilmek,tabi bunu sadece hayal etmekle kalmayıp,bu yolda elinden gelenden fazlasını yapıyor.
hayat öyle ideallerle doludurki,uğrunda alnan mağlubiyetler,zafer sayılır.
Binlerce yıl önce diye hesap yapılmıyor,
İnsanın varlığına tarih verilemiyor,
Ve tabii aşkında;
Bilinen gerçek,aşkın doğuşu,
İnsan oğlunun varoluşuyla aynı zamana denk geliyor,
Yani diyebilirizki
Seni günde bir sefer düşünüyorum,
Çok değil yirmi dört saatimi alıyor,
Her gece bir sefer,rüyama giriyorsun
Ben diyemiyorum adını senkoy.
Kendime bile söylemiyorum adını,
Ben öğrendim,sizde bilin,
Aşka racon kesilmiyor,
Seven kalbe secde edin,
Çünki kurşun işlemiyor.
Dedi seni seviyorum,
Sesleniyorum burdan tüm insanlara
Devlete,millete,tüm coğrafyaya
Bir şairim ben şiire aşık
Gizli saklı yazmaktan,sıkıldım artık
Nedir bu şiire olan düşmanlık
Suç işliyorsam eğer,
Yedi yaşında düştüm aşkın eline,
Yirmi yılda çevirdi beni mecnuna.
İlkokulda ilk sevdamdı,
Adı Yeşimdi
Öğretmen ona kızınca,
Bende ağlardım.
Binbir türlü tarifini okudum aşkın,
Ve türlü acılarını çektim ömrümce,
Her ağızdan mazisini dinlediğim sevdanın,
Bende resmini çizdim semaya,
Aşkı en son bulduğum yol,tanrıya çıktı,
Birbirine çok benzediğini gördüm,
Malı,mülkü koy kenara
Vaktin varsa insanlık et
Kabir servet sormaz sana
Aklın varsa ibadet et
Dürüstlüğü ilke edin
Herkesleri aşığın et
Artık sevmeyeceğim,
anladımki sevgi haram gönlüme
Kimseye değer vermeyeceğim
uyumak istiyorum,sessizce
Ölmek!
Keşke demek istemiyorum ama
Seni sevdiğimi söyleyemedim
Gözlerine bakarken,senden utandım
Şimdi ellerinsin,seni neyleyim
Her gece ağladığım,ay dan utandım
Sana şarkılar yapmak istedim
Bir annem vardı benim;
Şimdi yaşasa
Bir yarışmaya şiir yazdığımı görse
Bana küserdi.
Daha önce defalarca küsmüş,
Günlerce konuşmadığı olmuştu.




-
Ebru Ercan
Tüm Yorumlarben evli bir bayan olarak bu söylediklerinizi(allaha şükür) yaşamıyor olsam da yaşayan birçok kadın adına %100 doğru bulduğumu belirtmek istiyorum ve samimi yazınız için tesk ediyorum.kaleminize sağlık...