En çok ben sevdim.
Çünkü,
Sana baktığım gibi bakmadım kimseye,
Gözlerimin içini güldürmedim.
Güzel sözler söylemedim,
Senin yerine de yağmur altında ıslandım delice,
Dua yaptım adını dilime,
Senin için içtim, senin için uyudum.
Gözlerimi hep sana yumdum,
Sana uyandım sadece.
Şarkıları "sen den bana" diye dinledim,
Sen diye diye ağladım da.
En çok ben sevdim.
Çünkü,
Senin yerine de sevdim..
Kayıt Tarihi : 25.06.2026 19:30:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Bazen sevmek, sadece birine bağlanmak değil, onun adına da yaşamak, onun yerine de hissetmek ve dünyayı onun gözlerinden görmeye çalışmaktır. Bu satırlar, sevgisini iki kişilik yaşayıp, karşı tarafın eksik bıraktığı her duyguyu kendi kalbiyle tamamlamaya çalışanların hikayesidir. 'En çok ben sevdim' demek bir üstünlük değil, bir vedalaşma biçimi.Her şeyi eksiksiz yaşayıp geriye sadece kendisini bırakan o yürekli aşıkların itirafıdır... (Hiç 'onun yerine de' sevdiniz mi? Yani hem kendi payınıza düşen aşkı hem de sevdiğinizin hissetmediği o boşluğu doldurmaya çalıştınız mı? Eğer bu dizeler sizin de kalbinizdeki o gizli yaraya dokunduysa, yorumlarda buluşalım. Sevginin yükünü tek başına taşımak mı daha zordur, yoksa hiç sevilmemek mi?)




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!