Seni özledim demediler mi? "Seni özledim" derim.
Sana güveniyorum diyenin mi yok?
"Ben sana güveniyorum" diyerek tutarım elini.
Kendini yalnız mı hissettin?
Sakın üzülme, ben her an yanındayım.
Yürüdüğün bu hayat yolunda,
Yorulduğunda gel, omuzumda dinlen biraz.
İnan bana, geçecek...
Artık dayanamadığında, dök içini, ben dinlerim seni.
Hey sen...
Ağlamanı bastırma, aksın yaşların,
Gerekirse bırak, omuzumda ağla.
Hiç mi sevgi sözcüğü duymadın?
"Seni seviyorum" demekten hiç vazgeçmeyeceğim.
İstersen tut elimi, sarıl bana,
Artık güvendesin, korkma.
Seni hayat korkutsa bile,
Ben buradayım,
Bunu asla unutma...
Kayıt Tarihi : 25.06.2026 21:43:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Fiziksel olarak uzak olsak bile, kalben bir nefes kadar yakın olduğumuzu hatırlatmak adına yazılmıştır...




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!