Başkasıyla yüreğimi,
Avutmaya yemin ettim.
Kırdın gönül direğimi,
Unutmaya yemin ettim.
Hiç bekleme yollarımı,
YOKLUĞUNDA.
Neler geldi bu başıma,
Yokluğunda yokluğunda,
Kan bulaştı gözyaşıma
Yokluğunda yokluğunda
Kolay kolay pes etmem nice dağlar görmüşüm,
Bir tek sensizlik yıkar işte o gün kâr etmem,
Daha yeni anladım senden önce körmüşüm,
Seni sevdim bir kere başkasına yar etmem.
Gönlümdeki sarayın açtım her kapısını,
Gitmeyi kafana koymuşsun demek,
Ayrılık saati geldi sevgilim,
Ne yapsan ne etsem boşuna emek,
Yokluğun bağrımı deldi sevgilim.
Sevmesem gözlerim yaşla dolar mı?
YORULDUM
Talip oldum aşkına,
Bir görüşte vuruldum.
Döndüm inan şaşkına,
Koşa koşa yoruldum.
Duydum ki yakında gidecekmişsin
Unutma bir yarin var İstanbul'da
Her şeye bir kalem çekecekmişsin
Sen yoksan yaşamak zor İstanbul'da
Mevsimler değişir yazlar kış olur
YOKSA KATİL OLACAĞIM
Öyle kızgınım ki sana,
Saçlarını yolacağım,
Bir daha görünme bana,
Yokluğunda gecelerim sabahsız,
Aklımın her köşesinde gözlerin,
Dayanılmaz bir sancıdır sensizlik,
İnim inim inler durur yüreğim,
Gidişinle astım gülen yüzümü,
Akıl denen servetimi tükettim,
Yolda kaldı gözlerimiz,
Hoş geldiniz Zehra Abla.
Çok içtendir sözlerimiz,
Hoş geldiniz Zehra Abla.
Bizler sana çok alıştık,
Dermansız dertlere saldım gönlümü,
Ayrılık acısı yamanmış anne,
Zalimin elinden aldım gönlümü,
Her şeyin ilacı zamanmış anne.
Elbette geceler sabaha döner,




-
Şükrü Atay
-
Şeref Öztürk Usta
Tüm Yorumlar"Adam gibi sev beni" ve bir çok şiirinizi okudum, çok duygulu ve mükemmel yazmışsınız zaten şairlik yetenek ve ilham gerektiren bir uğraş.Bu da sizde fazlasıyla var.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum,herşey gönlünüzce olsun, selamlar ve saygılar sunuyorum.
sevgili Sedat Hoşgeldin.Aramızda olmandan bizde mutlu olacağız.Güzel şiirlerine okuyucu katkısı bulup tepki,eleştiri ve övgü yü beraber alacağın bu sitede önünü görmen açısından çok olumlu gelişmelere ve kendini tanımana yetecek kadar alakalı insanlar var.Bu arada sana da aynı gayreti sarfetmek mecb ...